Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Na peronie mogła być hala dla pasażerów, a będą zwykłe wiaty

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 lutego 2017 r. o 16:13 Powrót do artykułu
Hala peronowa super ale znowu dziennikarze budzą się z dyskusją, kiedy już żadnej możliwej dyskusji nie będzie bo projekt został dawno zatwierdzony. A cała ta przebudowa E7 to... ah szkoda gadać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Polska B , a może obniżyli nam ranking !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę znowu przereklamowany Mojrzeszow się udziela. Im chyba ten kompleks mniejszości nigdy nie minie. Hehe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiaty wiatami, ale sam budynek dworca wygląda strasznie nienowocześnie. Powinno sie go już zastąpić nowocześniejszym!.Ty tak całkim serio ? czy poprostu nie zastanawisz sie nad tym co piszesz.Wiesz co proponuje tobie pojechać do Wroclawia żeby podpowiedzieć mieszkańcom tego miasta,żeby zburzyli swój budenek Głównego PKP i wybudowali nowy,bo stary wygląda nie nowocześnie.Jest ciekaw jaka będzie ich reakcja?,wyśmieją ciebie?czy wyniosą na kopach z Wrocławia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co tam pasażerowie, sobie przy zachodnim w Wawie piękne biurowce powstają to kasa potrzebna ! Niech ten cały pkp w końcu upadnie bo mentalnie są nadal w głebokiej komunie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rozmawiamy o  zadaszeniu peronów  i dworcu, a nie o dostawach wody we Lwowie.Dworzec we Lwowie wybudowano 103 lata temu i o tym pisałem.Porównwjmy dawne i obecne mozliwosci i poziom techniki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na ślunsku pobudowali dworce, to i kasy już nie ma. Ogólnie to omijam PKP szerokim łukiem. Wystarczyło mi przejechać się raz Bolkiem do Wrocławia. Syf, chamstwo, hałas, wygwizd w wagonach i popieprzone, dwudziestominutowe postoje w Kielcach i Katowicach. Na stoliku strach coś postawić, bo telepie jak na gruntówce. Natomiast w miarę normalny Darth z Katowic jedzie 5 i pół godziny przez Warszawę. Na świecie 300 km pokonuje się dzisiaj w góra dwie godziny. Rozkład i skomunikowanie podmiejskich linii i dalekobieżnych to jakiś kabareciarz układał - patrz Gliwice, gdzie pociąg, z którego trzeba się przesiąść na dalekobieżny Bolko, przyjeżdża 5 minut po odjeździe IC... Myślcie w tym PKP! Naprawdę nie ma potrzeby na każdej stacji, czasem co 10 minut wysłuchiwać: "życzymy udanego pobytu lub dalszej dobrej podróży".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli dalej dla pasażerów będzie zwykłe dziadostwo. bo przecież jaka to korzyść dla kolei ? jedno jest pewne pkp potrafi tylko zniechęcać pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
'Samo' nie 'zabrakło'. Konkretni ludzie tak zdecydowali. Którzy? Publikować imiona, nazwiska, pełnione funkcje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stacja kolejowa Lublin Zachód upchnięta bez dojazdu i parkingów w rezerwacie przyrody Stasin z tunelem w las = Lublin miasto inspiracji bez wizji rozwoju i poszanowania naturalnych terenów zielonych. Likwidacja dróg i parkingów w centrum miasta. Wycinka i dewastacja naturalnych zielonych terenów pod miastem = LUBLIN MIASTO INSPIRACJI
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech lepiej nic nie robią szmaciarze !!! Jest komuna ale zrobią dwudziestolecie międzywojenne !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jeden z drugim pajac z kolei wozi się służbowym samochodem, to jemu wszystko jedno, czy pasażer na peronie zmoknie, czy go wiatr przewieje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zadaszenie peronów na dworcu Lublin taka sama kicha jak wymyślona przez POwców psełdo ekspresówka Lublin - Rzeszów. Trasa międzynarodowa w systemie 1-2 to tylko nasi taką prowizorkę na viaCarpati mogą wymyślić. Jeszcze nie zbudują a już trzeba będzie remontować. Jak traktowano wschód Polski jako BBBBB tak nadal jest BBBBB
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to po co nas informujecie o tym ? Gdyby premier był z Lublina była by stacja perfekcyjna na nasze czasy nie ważna jaka partia podkreślam i tak uważa się Lublin za miasto gorsze niestety ale powoli się to zmienia m.in dzieki obwodnicy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wladze Lublina posłowie wszystkich parti mieszkańcy Lublina i regionu  -proszę walczyć o prawdziwą hale zadaszenia na peronach dlaczego Lublin i region  tak traktuje miszkanców ,dlatego Lublin powinien zrezgnować z wiat przystankowych ,podziękujcie PKP i nowemu rządowi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Stacja kolejowa Lublin Zachód upchnięta bez dojazdu i parkingów w rezerwacie przyrody Stasin z tunelem w las = Lublin miasto inspiracji bez wizji rozwoju i poszanowania naturalnych terenów zielonych. Likwidacja dróg i parkingów w centrum miasta. Wycinka i dewastacja naturalnych zielonych terenów pod miastem = LUBLIN MIASTO INSPIRACJI Fajnie jest jeszczcze wiedziec o czym sie pisze/bredzi. Lokalizacja w rezerwacie Stasin owszem byla preferowana przez ratusz ale pkp sie na nia nie zgodziło i na dzien dzisiejszy stacja bedzie budowana na wysokosci koscioła na JP 2. Z tego miejsca do rezerwaru jest jakies 2 km, moge zmierzyc co do metra bo czesto tam jezdze rowerem. Czasem warto zasiegnac wiedzy, zamiast robic z siebie misiewicza na forum, mimo wszystko pozdrawiam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolej to niereformowalne przedsiebiorstwo.Biurokracja.Skostniale struktury.Doprowadzili swoim nieudacznictwem do opoznien.Nie poteafia wykorzystac unijnych pieniedzy.Teraz majac mozliwosc pod pretekstem aby nie bylo dalszych opoznien rezygnuja z hali.Trzeba byc kopniety aby majac pieniadze podjac taka decyzje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
stacja kolejowa lublin zachód upchnięta bez dojazdu i parkingów w rezerwacie przyrody stasin z tunelem w las = lublin miasto inspiracji bez wizji rozwoju i poszanowania naturalnych terenów zielonych. likwidacja dróg i parkingów w centrum miasta. wycinka i dewastacja naturalnych zielonych terenów pod miastem = lublin miasto inspiracji fajnie jest jeszczcze wiedziec o czym sie pisze/bredzi. lokalizacja w rezerwacie stasin owszem byla preferowana przez ratusz ale pkp sie na nia nie zgodziło i na dzien dzisiejszy stacja bedzie budowana na wysokosci koscioła na jp 2. z tego miejsca do rezerwaru jest jakies 2 km, moge zmierzyc co do metra bo czesto tam jezdze rowerem. czasem warto zasiegnac wiedzy, zamiast robic z siebie misiewicza na forum, mimo wszystko pozdrawiam. wiedza dla misiewicza ******dziennikwschodni.pl/lublin/nowy-przystanek-kolejowy-powstanie-na-czubach-ale-jak-do-niego-dojedziemy,n,1000192028.html
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odległość między ul. Granitową a planowanym przystankiem to ok. 150 m, a różnica poziomu terenu wynosi 14 m. W związku z tym stworzenie odpowiedniego dojazdu, mieszczącego się w przepisach dotyczących dopuszczalnego spadku drogi, stanowi spore wyzwanie – przyznaje Karol Kieliszek z Urzędu Miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kole lubelska jest zacofana i głupia - zmienić mentalnośc czyli wymienić kadry zarządzające
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...